Reglement voor standhouders

Wij hanteren de volgende regels op de Kidsfair!

Lees voor deelname aan de fair dit reglement. 

* Opbrengst van uw verkoop is 100% voor uzelf, u huurt alleen een kraam bij ons.

* Deelname is geheel op eigen risico, ook bij slecht weer.

* De kraamhuur wordt deels vooraf betaald (aanbetaling). U krijgt de betalingsgegevens via de mail nadat u de reservering heeft ingediend. Na betaling van de aanbetaling is uw deelname pas definitief. Op de dag zelf betaalt u het overige bedrag contant.

* Op de dag zelf betaalt u contant €10,- borg. Als u de kraam na afloop netjes achterlaat, krijgt u de borg direct terug.

* Bij afmelding tot 1 mei 2013 krijgt u de volledige aanbetaling terug. Bij afmelding na 1 mei 2013 bent u de totale kraamhuur kwijt. (€22,50)  

* U mag onder en aan uw kraam uw spullen ophangen. Er is voldoende ruimte.

* Het is verboden te parkeren langs de Gagelvenseweg en in de wijk Hofsedam. Uitgezonderd de groenstrook voor Tuinspecialist Erica (Gagelvenseweg 15)

* De beurs duurt van 10:00 tot 16:00 uur, het is niet toegestaan eerder dan 15.55 uur op te gaan ruimen. Ook de latere bezoekers betalen entree en moeten tot 16:00 uur de kans krijgen rustig rond te kunnen kijken.

* Deelnemers mogen tussen 07.30u en 09.00u hun spullen brengen. Standhouders krijgen de exacte tijd via de mail doorgegeven. 

* Let op: sluit uw auto als u met spullen naar de kraam loopt, dit om diefstal 
te voorkomen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor diefstal en
/of kwijtraken/beschadiging 
van uw spullen


* Per verhuurde kraam mogen 2 volwassenen deelnemen. Overige "helpers" betalen entree. 
Ook voor standhouders geldt dat 
kinderen gratis zijn!

* Achter de kraam staan geen stoelen, u kunt ze zelf meebrengen.

* Tip: Neem voldoende wisselgeld mee!

* Tip: neem voldoende kleerhangers en plastic tassen mee!

WIJ WENSEN IEDEREEN EEN GESLAAGD EN VOORAL GEZELLIG EVENEMENT!